Pakej Bangkok


Bangkok, (Bahasa Thai: Krung Thep, Krung Thep Mahanakhon) adalah ibu kota dan bandar terbesar Thailand. Bangkok terletak di sebelah timur tebing Sungai Chao Phraya, berdekatan dengan Teluk Thailand. Bangkok merupakan sebuah bandar yang progresif yang sedang pesat membangun dari segi ekonomi yang mampu bersaing dengan Singapura dan Hong Kong. Namun, masalah kekurangan infrastruktur dan gejala sosial yang meningkat menghambat kemajuannya sebagai sebuah pusat ekonomi terpenting di Asia Tenggara. Bangkok juga merupakan destinasi pelancongan yang popular di dunia.

Pakej bangkok kami meliputi lawatan ke tempat tempat wajib dan must go di bangkok. Restoren yang kami gunakan juga adalah halal dan pakej ini mendapat sambutan ramai sejak tahun 2014.

pakej bangkok,pakej bangkok,pakej bangkok,

 

Terma & Syarat

Semua Pakej Percutian didalam laman web ini diuruskan 100% oleh Kami. Deposit sebanyak 10% daripada harga pakej ataupun selainnya diperlukan dan setiap tempahan harus disertakan dengan borang tempahan terlebih dahulu.Harga yang kami tawarkan bergantung kepada perubahan matawang dari masa ke semasa.

Blogroll

Hubungi Kami